Održana završna konferencija projekta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama u razvoju u Vinkovcima“
Završna konferencija projekta „Osiguravanje pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama u razvoju u Vinkovcima“ održana je 29. lipnja 2017. u Velikoj gradskoj vijećnici Grada Vinkovaca na kojoj su predstavljeni ostvareni rezultati i provedene aktivnosti projekta. Radi se o projektu kojim je osigurana podrška pomoćnika u nastavi za 24 učenika s teškoćama u razvoju u školskoj godini 2016./2017. i to zapošljavanjem 24 nezaposlene osobe registrirane na tržištu rada.
Na završnoj konferenciji ispred Garda Vinkovaca prisutnima se obratila zamjenica gradonačelnika dr. Kata Krešić koja je istaknula da je društvo jako koliko su jaki njegovi najranjiviji članovi i stoga Grad Vinkovci već godinama pruža potporu učenicima s teškoćama u razvoju, a nada se da će se slična potpora moći osigurati i za djecu s teškoćama u razvoju u sustavu predškolskog odgoja i obrazovanja. Naime, sve su brojniji učenici s teškoćama u razvoju koji nailaze na brojne prepreke za sudjelovanju u nastavi i savladavanju nastavnog programa te im je potrebna pomoć tijekom nastave koju im pružaju osposobljeni pomoćnici u nastavi.
Projekt „Osiguravanje pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama u razvoju u Vinkovcima“ ukupne je vrijednosti 917.804,00 kn, nositelj projekta je Grad Vinkovci, a projekt se najvećim dijelom financira iz Europskog socijalnog fonda (ESF). Grad Vinkovci sufinancira provedbu projekta iz vlastitih sredstava u iznosu od 73.424,32 kn (8% ukupne vrijednosti projekta), dok EU potpora iznosi 844.379,68. Partnerstvo u projektu čine Grad Vinkovci i Agencija za razvoj i investicije grada Vinkovaca VIA d.o.o. koja je pripremila projekt, te je zadužena za poslove upravljanja, promocije i vidljivosti projekta. Partneri u projektu su i 5 osnovnih škola s područja grada Vinkovaca: OŠ A.G. Matoš, OŠ I.G Kovačić, OŠ V. Nazor, OŠ N. Tesla Mirkovci.
Inkluzivnim obrazovanjem učenička s teškoćama u razvoju pruža se mogućnost ostvarenja školskog uspjeha sukladno osobnim mogućnostima, sposobnostima, interesima, sklonostima i potrebama i to kroz individualni pristup. Inkluzija podrazumijeva izjednačavanje mogućnosti učenika s teškoćama u razvoju u stjecanju znanja i društvenih vještina koje su potrebne za razvoj samopouzdanja i samostalnosti u izrastanju u ravnopravnog člana zajednice. Na završnoj konferenciji razmijenjena su iskustva iz provedbe projekta, te informacije vezano uz prijavu novog projekta osiguranja pomoćnika u nastavi učenicima s teškoćama u razvoju koji je u pripremi za slijedeće četverogodišnje razdoblje.