Od ideje do tržišta: Kako ostvariti uspjeh
Najbrži put do uspjeha je učenje na tuđim pogreškama – ali, što napraviti kad ti se greška ipak dogodi i tvoje istraživanje tržišta dovede do loših odluka, pogrešno odabereš poslovnog partnera ili se fokusiraš na samo jednog kupca koji, u nepredvidivim situacije poput trenutne pandemije COVID-19 virusa, raskine ugovor? Uspješni hrvatski poduzetnici su na vlastitoj koži osjetili što znači pogriješiti te su svoja iskustva podijelili s prijavljenim sudionicima na live streamu prvog BizHack Startup Caffe webinara “Griješim, dakle učim” koji se održao 23.9.2020., a kojeg možete ponovo poslušati ovdje .
Važan dio konferencija, meetupa i društvenih događaja koje inače posjećujemo je i networking – kako nas je trenutna pandemija u tome malo usporila, sa sudionicima webinara je organiziran i virtualni networking kako bi se međusobno upoznali i razmijenili iskustva.
Ciklus online BizHack Startup Caffe događaja koje organizira Hrvatska gospodarska komora uz podršku Lean startup Hrvatske od rujna do studenog, nastavlja se već u drugom tjednu listopada. Radi se o ciklusu od pet online susrete s domaćim poduzetnicima s ciljem razmjene informacija, iskustava i znanja između poduzetnika i sudionika te međusobne pomoći pri lakšoj realizaciji poduzetničkih pothvata. Ovim događanjima se također želi osnažiti i lokalna komponenta te potaknuti razmjena iskustava poduzetnika s određenog područja.
Tema drugog BizHack Startup Caffea je “Od ideje do tržišta” , a održat će se 7. listopada 2020. s početkom u 17h . Okupiti će poduzetnike domaćine s osječkog područja, a lokalni partner projekta je BIOS Poduzetnički inkubator Osijek. Na događaju sudjeluju Filip Stipančić , poduzetnik i jedan od osnivača Lean startup Hrvatske , Ivan Jelušić, osnivač ORQA d.o.o., Martina Karalić, vlasnica Boo.Laba, obrt za proizvodnju prirodne kozmetike te Boris Rauš, suosnivač Bamboo Lab d.o.o.
Na BizHack Startup Caffe-u “Od ideje do tržišta” predstavit će se razvoj ideje temeljen na korisnicima. Na prethodnom predavanju naučili smo da je dobro pogriješiti i iz toga ponešto i naučiti, a sada ćemo se koncentrirati na izgradnju puta prema korisnicima sa što manje pogrešaka. Vrhunska kvaliteta, dobra usluga i pristupačne cijene su dobra ulaznica za tržište, no kako bi postigli veći uspjeh potrebno je izmisliti nešto drugačije i istaknuti se. Upravo zato je dobro istraživanje tržišta, kao i određivanje ciljane skupine, temelj za uspješni razvoj od ideje do tržišta. Primjenom lean pristupa i metodologije razvoja korisnika put ka tržištu znatno je lakši, što će biti predstavljeno u prvom dijelu događaja. Zatim će već iskusni poduzetnici sa publikom podijeliti stečena znanja i savjete. Sudjelovanje na događaju je besplatno i otvoreno za prijave sudionika iz cijele Hrvatske. Održat će se na platformi Zoom na hrvatskom jeziku. Potrebna je prethodna prijava putem sljedeće poveznice: https://bit.ly/bizhackscprijava . Više informacija o ciklusu online susreta dostupno je OVDJE.
Ciklus BizHack Startup Caffe organiziran je u sklopu projekta „Promocija poduzetništva (KK.03.1.2.24.0001)“ kojem je svrha poboljšati negativnu percepciju poduzetništva u Hrvatskoj i time omogućiti stvaranje povoljnijeg poslovnog okruženja kao temelja za osnivanje, rast i razvoj poduzeća te društva u cjelini. Hrvatska gospodarska komora (HGK) partner je na projektu, a podršku u organizaciji ciklusa pruža Lean startup Hrvatska, organizacija koja već sedam godina radi na razvoju startup i poduzetničkog ekosustava te je zbog iskustva u organizaciji i provedbi preko 50 različitih događanja za startup ekosustav u Hrvatskoj i inozemstvu izabrana kao implementator aktivnosti ovog projekta.